مذاکره جهت احداث فضای ورزشی شهرک اندیشه

با نشستی که با حضور نماینده محترم مردم شوشتر در مجلس ، جناب آقای حجه الاسلام و مسلمین سادات ابراهیمی،مدیر کل محترم اوقاف استان خوزستان جناب آقای حجه الاسلام و المسلمین طباطبایی و رئیس شورای شهرک اندیشه جناب آقای صادق طلیلی در خصوص واگذاری زمینی به مساحت 2300 متر مربع واقع در این شهرک مذاکره گردید و از جانب مدیر کل اوقاف جهت انعقاد قرارداد قول مساعدت داده شد.

شرکت با شکوه مردم شهرک اندیشه و علم الهدی در یوم الله 22 بهمن

در روز پر میمنت 22 بهمن مردم شهرک اندیشه و شهرک شهید علم الهدی ، همچون دیگر ایرانیان به ندای رهبر فرزانه خویش لبیک گفتند و حضوری پرشکوه داشتند.این راهپیمایی از مسجد علی بن موسی الرضا (ع) تا مقام متبرکه امام زاده عبدالله صورت گرفت.

همچنین در شب بیست و دوم بهمن ماه با حضور اقشار مختلف ، نورافشانی صورت گرفت.

تخصیص اعتبار جهت احداث مجتمع فرهنگی مذهبی امام علی علیه السلام


طی جلسات متعددی  که با مسئولین شهرستان و استان صورت گرفت ، اعتباری به مبلغ یک میلیارد ریال جهت احداث مجتمع فرهنگی و مذهبی امام علی علیه السلام در زمینی به مساحت 1500 مترمربع اختصاص داده شد.شایان ذکر است زمین مذکور از سوی مرحوم محمد علی ایروانی (در زمان حیات ایشان ) به این امر وقف گردیده بود.همچنین از نماینده محترم مردم  در مجلس جناب آقای سادات ابراهیمی و فرماندار محترم جناب آقای مهندس نجفی و بقیه مسئولین جهت تلاش و پیگیری در تخصیص این اعتبار از سوی شورای اسلامی شهرک اندیشه و شهرک علم الهدی و همچنین مردم هر دو شهرک تقدیر بعمل می آید.

افتتاح شعبه شورای حل اختلاف در شهرک اندیشه


در مورخه یازدهم بهمن ماه و با توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط این شورا و همکاری و مساعدت رئیس محترم دادگستری شهرستان شوشتر جناب آقای حسن زاده، شعبه شورای حل اختلاف در این شهرک افتتاح گردید. در این افتاحیه که برخی از معتمدین ، شورای این محل ، اعضای معرفی شده در این شعبه ، نماینده محترم مردم شهرستان شوشتر در مجلس شورای اسلامی، جانشین ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ، دبیر کل شوراهای حل اختلاف و رئیس شورای حل اختلاف شعبه یک و همچنین مردم شهرک اندیشه حضور داشتند.