ضمن تبریک سال نو شمسی حضرت آیت الله امام خامنه ای(مد ظه العالی) در پیام نوروزی خود امسال را بنام سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری کردند.

یا مقلب القلوب و الابصار

یا محول الحول و الاحوال.....

فرا رسیدن عید سال نو عید نوروز را به همه ی هموطنان عزیز از صمیم دل تبریک عرض می کنیم و برای سال جدی از ساحت خداوند بزرگ برای همه عزیزان آرزوی توفیق روزافزون و موفقیت های مستمر در طول زندگی خود داریم.

ایام سوگواری حضزت فاطمه زهرا(س)

در آخرین روزهای سال 1394 و همزمان با ایام فاطمیه  شهرک اندیشه در سوگ ماتم شهادت دخت نبی مکرم اسلام به سوگ نشست و مردم ولایتمدار این کوی با سیاه پوش کردن مساجد و حسینیه ها و برگزاری مجالس مآتم و عزا به بزرگداشت اسوه ایثار و لایت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) پرداختند و از حضور خطیبان حاذق و توانای شهرک در مورد  فضیلت و مقام والای بانوی دو عالم فیض بردند.

کلیه اعضای شورای اسلامی شهرک اندیشه و دهیاری محترم ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا را به محضر امام زمان(عج)و مقام معظم رهبری و کلیه شیعیان جهان تسلیت عرض میکنند.


حضور پر شور در حماسه انتخابات اسفند ماه 1394

در آخرین ماه از سال جاری مردم همیشه در صحنه شهرک اندیشه با حضور چشمگیر و خیره کننده خود حماسه ای دیگر در اذهان خلق کردند و با حضور در ساعات اولیه فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پایبندی به مبادی و اصول ارزش های انقلابی خود را به رخ جهانیان ثابت کردند و با انتخاب آگاهانه خود نقشه شوم دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی را کور کردند.