برگزاری محفل انس با قرآن

شب گذشته در مسجد امیر الموئمنین محفل قرآنی با حضور قاری برتر استان حجت الاسلام والمسلمین سید نزار موسوی برگزار شد .

ادامه مطلب ...

جلسه مشترک دهیاران و شهراهای شهرک اندیشه و علم الهدی

در اوائل هفته گذشته جلسه بین مسئولین محلی در شهرک اندیشه و علم الهدی در دفتر شورای شهرک اندیشه برگزار گردید در این جلسه و بعد از قرائت قرآن در مورد موضوعات مختلفی از جمله جلسه برگزار شده در دفتر معونت امور عمرانی استانداری بحث و تبادل نظر شد حاضران در جلسه موضوعات مختلف را مطرح کردند که در پایان موارد زیل مورد موافقت حاصل شد.

  1. کاشت نخل در بلوار وردوی
  2. اجرای طرح زیباسازی بلوار پیامبر اعظم (ص) ورودی با توجه به اولویت تعریف شده مسئولین
  3. برگزاری جلسه آینده قبل از تشکیل جلسه دوم در استانداری
  4. انتخاب یک نفر مساعد در کار با دهیار  جهت پیشرفت کار در صورت تخصیص اعتبارات جدید و انباشته شدن حجم کارها  بعد از مکاتبات لازم با مسئولین مربوطه .

برگزاری نخستین همایش و کارگاه آموزشی برای دانش آموزن کنکوری شهرک اندیشه و علم الهدی

در روز دوشنبه مورخ 14/2/94 نخستین همایش و کارگاه آموزشی فرهنگی برای دانش آموزان کنکوری در سطح کنکور سراسری و کنکور ارشد برای داوطلبین کنکور به همت جوانان و شورای شهرک اندیشه و شهرک علم الهدی و با حضور مسئولین محترم آموزشگاه های قلم چی و ماهان آقای صفرچی و آقای باقر چعب و فرهنگیان منطقه و با حضور دانش آموزان دختر و پسر منطقه برگزار گردید

در این مراسم که در مسجد النبی (ص) برگزار گردید برادران و خواهران کنکوری شهرک اندیشه و علم الهدی حضور داشتند راهکارهای مهم و اساسی در ایام مانده تا کنکور را برسی کردند که ابتدا آقای صفرچی به وسیله ویدئو پروژکتور راهکارهای اثبات شده در تست زنی و روشهای درست مطالعه را تشریح کردند سپس آقای باقر چعب در ادامه به تکمیل گفته های آقای صفرچی نکات مهمی از قبیل روش زمان بندی و نقاط ضعف و قوت  دانش آموزان منطقه را بیان نمود لازم به ذکر است که در بین سخنان این دو استاد جناب آقای حسین فرج الله چعب یکی از دبیران با سابقه منطقه نیز به صورت مختصر به تشریح بعضی از تجربیات خود در زمینه روشهای نادرست درس خواندن و لزوم اصلاح آنها را برای دانش آموزان عرض نمود و در پایان مدعوین به سوالات دانش آموزان پاسخ دادند.

حضور امام جمعه محترم شهرستان شوشتر در جمع معتکفین شهرک اندیشه

در روز سوم اعتکاف در شهرک اندیشه امام جمعه شهرستان شوشتر حجت الاسلام ولمسلمین حاج آقا سلیمانی حضور و بیاناتی را برای معتکفین ارائه نمودند که مورد استفاده افراد حاضر در این جمع قرار گرفت . در این نشست که قبل از نماز مغرب و عشاء برگزار شد سوالاتی نیز از جانب معتکفین مطرح و امام جمعه پاسخگوی آنها بود و در پایان بیانات این بزرگوار از تمامی کسانی که جهت برپایی این مراسم تلاش کرده اند تشکر و قدردانی نمود.


با توجه به درخواست معتکفین نماز مغرب و عشاء روز پایانی اعتکاف در مسجد حسین ابن علی (ع) توسط امام جمعه اقامه گردید و افطار را نیز در کنار معتکفین صرف کردند . در پایان مراسم امام جمعه محترم تقدیر نامه و هدایایی را به معتکفین اهداء نمودند.



تجلیل از یک شهروند توسط نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی


در مراسم ولادت باسعادت امیر الموئمنین امام علی (ع) و روز فرخنده معلم و در مراسم جشنی که در شهرک اندیشه و به همین بهانه برگزار گشت بهانه خوبی بود تا حجت الاسلام سادات ابراهیمی نماینده شهرستان شوشتر از یکی از جوانان شجاع شهرک اندیشه به نام آقای صادق بدر اخشان (کعبی) که در ایام تعطیلات نوروزی یک خانواده اهوازی که مهمان نوروزی شهرستان ما بودند در حین شنا در رودخانه شطیط (کارون) جنب پل کابلی به دلیل کم تجربگی در خطر غرق شدن در رودخانه بودند ولی با دخالت این جوان شجاع کل خانواده که سه نفر بودند را از غرق شدن نجات داد تقدیر و تشکر کنند و به نشان تشکر یک هدیه نقدی به این جوان شجاع و با اخلاق شهرک اندیشه اهدا شد و نمایند وجود چنین جوانان شجاع و نیکوکار را به منطقه و شهرستان تبریک گفتند.